Simba Onderzoek
WAARDEN 1. Innovatie Om het Simba matras te laten uitblinken in zijn soort hebben ze alle materialen gemaakt en getest voordat het een geheel product werd. Ook in hun toekomstplan- nen is innovatie van grote waarde. 2. Kwaliteit Omdat Simba al zijn focus legt op een product, kunnen ze veel tijd stoppen in de kwaliteit van het product. 3. Comfort Bij Simba staat comfort voorop. Ze doen er alles aan om hun product voor iedereen comfortabel te maken. USP/ESP Usp (unique selling point) Op een technische manier hun eigen ma- terialen ontwikkelen. Esp (emotional selling point) ‘perfecte nachtrust, gevormd naar jouw behoeften’. VERSLAG KERNONDERZOEK Dit is het onderzoek gedaan tijdens de lessen communicatiestyling op Academie Artme- nis. In dit onderzoek wordt de kern van het merk Simba onderzocht, zoals de waarden, missies en doelgroepen. VISIE/MISSIE Visie Een comfortabel bed dat voor iedereen geschikt is, en makkelijk te bestellen is. Missie Simba behaalt zijn missie door veel onder- zoek te doen naar het product, en opti- maal service te verlenen. Zo maken ze het product toegankelijk voor iedereen. GOLDEN CIRCLE Why (waarom wordt het product gemaakt/ service bedacht) Simba heeft de veelzijdige matras met goede service bedacht omdat ze dit zagen als een gat in de markt. How (hoe wordt het product /de service verleend) Simba heeft een fijn matras ontwikkeld die makkelijk te vervoeren is. What (wat word er gemaakt/geleverd) Simba had het idee de perfecte matras ontwerpen. Simba is begonnen vanuit de what, ze willen de perfecte matras ontwerpen voor iedereen. 4
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5