Simba Onderzoek

32 PROPOSAL In dit hoofdstuk wordt voorgesteld wat de mensen die meewerken aan dit concept moe- ten doen. CAMPAGNE VIDEO & FOTOGRAFIE Naam: mens wat ben je moe Bedrijf: Simba matrassen Doel: campagnevideo & posters Datum: 27 november Locatie: Wormerveer Fotograaf: Mireille Kniese Videograaf: Marlijn van Rossum Modellen: 11 modellen. Concept: De campagne wordt gemaakt om mensen bewuster te maken van slaaptekort. Het merk Simba geeft om een goede nachtrust en wil dit overbrengen zonder te veel aan- dacht aan het merk zelf te geven. Videograaf: De modellen worden gefilmd op verschil- lende locaties waarbij ze op de gekste ma- nieren gapen. De bedoeling is dat al deze mensen lopen, en de camera meebeweegt. De persoon staat altijd in het midden van het beeld met de achtergrond vervaagd. De mensen worden van tevoren gekoppeld aan een locatie. Het gedicht wordt gesproken in 60 secon- den. Om de tijd van de video goed te ver- delen gebruik ik 11 modellen. Zo krijgt elk model ongeveer 5 se- conden. Het eind- en beginshot 7,5 se- conden. Fotograaf: Mensen worden in deze locaties ook gefo- tografeerd. Dit gaat om portretfotografie waarbij de mensen ook gapen. Hierbij wordt bijna alleen maar het gezicht in beeld gevormd, en de achtergrond ook vervaagd. Daarnaast gaan we een aantal extra din- gen proberen. Denk hierbij aan een aantal landscape foto’s en portretfoto’s met een zwarte achtergrond. Hiervoor hoeven niet alle 11 modellen gefotografeerd te worden, maar alleen een selectie.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5