Simba Onderzoek

17 CONCLUSIE Bij de conclusie kijk ik terug naar de doelstelling uit de inleiding en geeft ik adviezen over een nader uit te werken marketingplan. De doelstelling van dit onderzoek is om de marketing van het bedrijf Simba te verbete- ren, en hierdoor te laten uitblinken in de bedrijven. Er moet een lange termijn plan voor het bedrijf Simba bedacht worden, dat een goed eindresultaat levert. HET MERK Uit de interviews kwam naar voren dat mensen de menselijkheid (het echte leven) in het merk erg misten. Het merk komt te perfect over en is ongeloofwaardig. Daar- naast heeft Simba veel concurrenten die het merk overschaduwen. MARKETING Uit het onderzoek heb ik geconcludeerd dat het gebruik van warmte in de com- municatie mensen meer aanspreekt. Als bij warmte een emotie zoals humor wordt gebruikt kunnen mensen zich sneller inle- ven in het verhaal waardoor het ook langer blijft hangen. SLAAP Uit het onderzoek heb ik geconcludeerd dat slaaptekort grote gevolgen heeft op het dagelijks leven. Slaaptekort, of ook wel de slaapkwaliteit heeft weer te maken met het comfort van het matras. Door slaaptekort gaat men sneller gapen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5