Simba Onderzoek
16 PROFIELSCHETS STEEF KAMPER Naam: Steef Kamper Geslacht: man Leeftijd: 20 Beroep: Student van HVA, bedrijfskunde MER In het interview kwam naar boven dat Steef wel geïnteresseerd was in het merk Simba. Als marketingstudent waardeerde hij de manier van aanpak wel: duidelij- ke focus op hoe perfect het matras zou moeten zijn. Maar alleen daarom zou hij het matras niet willen kopen. Als student zijnde zou hij niet zo veel geld willen uitge- ven aan een marketingpraatje: “want dat is eigenlijk alles wat het is”. Ook hij kende hiervoor het merk nog niet. PROFIELSCHETS BARRY TAAL Naam: Barry Taal Geslacht: vrouw Leeftijd: 79 Beroep: gepensioneerd In het interview kwam naar boven dat Barry precies wist wat voor matras zij nodig had. Ze vond een hardere matras fijn voor haar rug. Het merk Simba kende Barry niet, en om deze reden zou ze het matras al niet willen kopen. Ze vond de bekendheid van het merk erg belangrijk. Ook de website beviel haar niet, te weinig referentie naar wat mensen er nou echt van vonden. Ze miste de echtheid in het merk. “Mensen zien er echt niet zo perfect uit als ze naar bed gaan”.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5