Simba Onderzoek

15 RESULTATEN In dit hoofdstuk worden de resultaten van het interview besproken. Om de resultaten weer te geven op een duidelijke manier wordt er een profielschets gemaakt van alle parti- cipanten. De drie uitgekozen consumenten worden de volgende vragen gesteld in het inter- view: 1. Wat vind je belangrijk als je een matras koopt? 2. Ken je het merk Simba Matrassen? 3. Als je op de website van Simba kijkt, zou je dan hun matras willen kopen? En waarom wel/niet? PROFIELSCHETS ELIAN MAAS Naam: Elian Maas Geslacht: man Leeftijd: 55 Beroep: Hoofdredacteur In het interview kwam naar boven dat Elian een man is met een duidelijke me- ning die niet meteen genoegen neemt met een leuk praatje. Hij vindt de prijs/ kwaliteit-verhouding erg belangrijk bij het kopen van een matras. Ook hij kende het merk Simba niet. Toen ik de website liet zien zei hij al snel dat hij het allemaal erg ongeloofwaardig vond. “Alleen maar goede recensies en overal staat dat het perfect is”. Hij zou verder onderzoek doen voordat hij bij Simba zou bestellen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDcxNDY5